HORRORS AWAIT!

MMMM, M Ward, du är väldigt lik han Benicio de Toro, fast honom skulle jag tacka nej till, du skulle få ett ja...
Om du vill ha mig alltså. Kan du få mig så lätt. Håkan Hellström sammanfattade många sanningar. Och han var kär i den fulaste flickan i världen. Och om en sån genomfin människa som Håkan vill ha en ful tjej kanske du kan tänka dig ett litet one night stand, M... 
Fast kanske inte, du tillhör ju den människa jag älskar mest. 
Min syster MEYOU.
Vi 2 hade en plan. Det vet enda viktiga. Vi skulle flytta ihop när mitt LVM löpt ut. Men ca en vecka innan fick jag istället LPT pga av anorexin. Tog två rejäla återfall.
Det finns ingen jag kan skylla på, varken för ätandet eller spriten.

Anorexin har jag alltid sett som en utmärglad ängel med vingar täckta av lanugohår. Jag fantiserade om att få tas under deras beskydd. En klumplig kloss som jag. Och så låg jag och huttrade i tystnaden men pannan lutad mot badrumskanten och grrät. Jag grät och jag grät till jag mötte alkoholen...
Då var jag 20 år och jag förälskade mig direkt. Vodkan var varm och skön, och i ett kvasipoetiskt tillstånd döpte jag henne till min formlösa gudinna.

Jag börjar förstå vad jag gjorde mot familjen och vännerna. Jag lät Alkoholen och Anorexian föra bort mig från dom. ,

Jag vill så gärna hitta tillbaka, den här gången skulle et bli annorlunda jag lovar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0